Microsoft wyśmiewa iPada Pro w nowej reklamie – „to nie komputer!”

Microsoft udostępnił właśnie nową reklamę, w której zachwala funkcje swojego urządzenia Surface Pro 4 i wykazuje jego przewagę nad Apple iPadem Pro, prześmiewając jego wady i fakt, że Apple świętuje pojawienie się akcesoryjnej klawiatury przeznaczonej dla swojego urządzenia. W 30-sekundowym materiale wideo przysłuchujemy się konwersacji dwóch asystentów głosowych dostępnych na urządzeniach – Siri i Cortany.
Trudno odmówić racji Microsoftowi, który punktuje braki w postaci portów USB 3.0, wyjścia mini Display Port, czy też czytnika kart pamięci. Przypominamy, że iPad Pro dysponuje jedynie gniazdem Lightning. Wskazuje się też brak odpowiednio wydajnego procesora i oprogramowania.
Wyniki sprzedaży iPada Pro nie dają raczej powodów do zmartwień Apple. Tego samego nie może powiedzieć Microsoft, który od dłuższego czasu ma problemy ze sprzedażą urządzeń z serii Surface. Który z producentów będzie śmiał się ostatni?