Kot i Lewandowski w nowej kampanii reklamowej T-Mobile
Najnowsza, ogólnopolska kampania reklamowa sieci T-Mobile rusza dziś, 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w popularnym formacie „Hit od T-Mobile”. Tym razem nawiązują do tematyki piłkarskiej – w końcu już 12 czerwca startuje EURO 2016!
Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke’a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile.
Najnowszą produkcję uzupełnia 15-sekundowy spot produktowy, prezentujący nową ofertę gwarancji najniższych cen na smartfony Huawei.
Pokaż, że jesteś kotem!
Operator przygotował także konkurs, którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).
Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.
Źródło: inf. prasowa