Deweloperzy mogą sami inicjować wyprzedaże na Steamie
Valve Software stara się zmniejszyć dystans, dzielący deweloperów i graczy, dlatego tym pierwszym oddał do dyspozycji narzędzia, które umożliwią im samodzielne ustalanie terminów wyprzedaży i wysokości zniżek.
„To nowe narzędzie Steam pozwala deweloperom ustalać wysokość zniżek na ich własne produkty, zgodnie z ich własnym planem. Mogą decydować o okresach wyprzedaży lub zdecydować się na wyprzedaże regularne. Dzięki temu producenci będą mogli lepiej koordynować promocje z wydarzeniami, ogłoszeniami i dużymi aktualizacjami związanymi z produktami” – mówi Doug Lombardi z Valve Software.
Chęć dołączenie do tygodniowych wyprzedaży na Steamie deweloper będzie mógł wyrazić nawet dwa miesiące wcześniej. Jeżeli chodzi o wyprzedaże własnych gier, producenci będą musieli zgłosić je w okresie od dwóch miesięcy do dwóch tygodni przed.
Cały proces jest bardzo intuicyjny, ponieważ wymaga od dewelopera wyłącznie wejścia na stronę gry i wybrania opcji konfigurowania zniżek. Kiedy wszytko zostanie ustalone, promocje pojawią się na Steamie automatycznie w odpowiednim czasie.
Biorąc pod uwagę fakt, że Steam oferuje zniżki i organizuje wyprzedaże bardzo regularnie, możemy spodziewać się jeszcze większej liczby tanich gier jeszcze częściej.
Źródło: Polygon