Buddy Cup – kolejna innowacja w piciu piwa

Imprezową rewolucję w piciu piwa zapoczątkował Heineken projektem Ignite, który swoją premierę miał na Milan Design Weeku. Teraz, w ślad za Heinekenem poszła firma Budweiser, która chce połączyć picia piwa z zawieraniem nowych znajomości na Facebooku.
W tym celu stworzono kubki o nazwie Buddy Cup, które poprzez osadzone na dnie micro chipy pozwalają na dodanie kogoś do znajomych na Facebooku, po stuknięciu się kubkami. Wszystko jest banalnie proste. Najpierw musimy przy użyciu aplikacji na smartfona zalogować się na nasz profil na Facebooku i połączyć z chipem znajdującym się w kubku. I właściwie po tej chwili możemy już tylko dobrze się bawić i poznawać nowych ludzi.

Tego typu urządzenia czy aplikacje niewątpliwie w XXI wieku mogą być dużym ułatwieniem w poznawaniu i podtrzymywaniu kontaktów z osobami, poznanymi na imprezach czy koncertach. Obecnie projekt Buddy Cup nie jest stosowany w masowej produkcji, jednakże miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni.

Źródło: Mashable