Biała sensacja w Play – będą nowe taryfy?

Za oknami leży śnieg więc rzecznik sieci Play, Marcin Gruszka stwierdził, że czas na białą sensację. Spółka P4 rozpoczęła kampanię reklamową akcji. Na obecną chwilę nie zdradzono żadnych szczegółów, a krótki spot (zaledwie 6 sekund) mówi równie niewiele (nic). Jednak jak to w przypadku takich (dużych) akcji bywa, w sieci pojawiły się pierwsze przecieki.
Najbardziej prawdopodobna jest obniżka cen dużej ilości telefonów, co sugerują plakaty akcji, które można już w wybranych miastach zobaczyć (Wildfire S za 1 zł w taryfie All Inclusive Max 65). Jednak istnieje pewna szansa, że to jedynie jeden z kilku smartfonów promujący nową ofertę (taryfy). W kuluarach mówi się również, że Play może wprowadzić darmowy (lub za minimalną opłatą) roaming do wybranych krajów EU.

Najmniej prawdopodobna wydaje się wersja mówiąca o wprowadzeniu do sprzedaży białej edycji smartfona HTC Sensation XL. Na oficjalne informacje przyjdzie nam jeszcze kilka dni, tak wynika z opisu spotu reklamowego. Mam tylko nadzieję, że tym razem Play wymyślił coś lepszego niż wprowadzenie kolejnego topowego smartfona „na życzenie” w cenie wyższej (przy niskich zobowiązaniach) niż w sklepach.

Źródło: Play, wł