Apel do pokolenia dzieci lat 90. – obejrzyjcie ten filmik!

Zakładam, że w społeczności czytelników Conowego.pl nie brakuje studentów, a więc osób, których dzieciństwo przypadało na szalone lata 90-te. Ten okres z pewnością ciepło wspominacie i chcielibyście, by wasze potomstwo mogło spędzić pierwsze lata swojego życia w sposób równie przepełniony zabawą, beztroską i psotami. Różnica polega jednak na tym, że naszej codzienności towarzyszyły niesamowite, aczkolwiek nie do końca udane jakościowo zabawki i gadżety. Dziś z kolei są komputery, smartfony, tablety, drogie aparaty cyfrowe i serwisy społecznościowe. Gdzie w tym miejsce na wyobraźnię?

Do wspomnień lat 90-tych postanowił odwołać się jeden z gigantów branży IT. Przekonajcie się co reklamuje:

Ostatnio niemal na każdym kanale w telewizji widoczne są reklamy Microsoftu, przedmiotem których jest nowy Windows, pakiet Office, czy właśnie Internet Explorer. Ta przeglądarka – jak wynika z reklamy – wyrosła już z etapu stagnacji i rozwinęła się. Reklama stara się wywołać poczucie nostalgii, które w pewien sposób jest uzasadnione. Internet Explorer był w końcu pierwszą przeglądarką dla Windowsa, z której skorzystało większość dzieciaków lat 90-tych. Czy faktycznie warto jednak do niej wrócić?

Microsoftowi bardzo ciężko będzie odzyskać straconą pozycję lidera. Większość internautów na tę chwilę posiada już sprecyzowane preferencje i jest po prostu przyzwyczajone do swojej obecnej przeglądarki. A po co zmieniać coś, co działa i nas satysfakcjonuje?

źródło: oprac. wł., YouTube